Pinchincha, De sequel - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Davy Vercammen - WaarBenJij.nu Pinchincha, De sequel - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Davy Vercammen - WaarBenJij.nu

Pinchincha, De sequel

Door: Davyecuador

Blijf op de hoogte en volg Davy

07 Oktober 2010 | Ecuador, Quito

Door de problemen op 30 september werd reizen ten sterkste afgeraden in het weekend. Daarom dat we besloten om de berg vlak bij Quito onveilig te maken. Met de teleferico gingen we tot 4100 meter. Het eindpunt van onze toch zou op 4700 komen te liggen.

De wandeling naar de top was héél zwaar, maar de vergezichten onderweg waren prachtig en de moeite waart. Na 4 uur bereikten we uiteindelijk te top. Deze was helemaal dichtgetrokken door de wolken, met gevolg dat het hagelde en regende. Aangezien de top zeer grillig was, was de afdaling geen lachertje. We hebben er lang over gedaan om af te laten. Schuifpartijen waren aanwezig, maar uiteindelijk was iedereen toch veilig en wel beneden geraakt. De toch was héél vermoeiend, niets energie zat er nog in mijn lichaam. Enerzijds door de zeer zware klim anderzijds door de technisch zware afdaling.

Net zoals na de Cotopaxi doken de meeste vroeg hun bed in.. Ik ook om 7 uur 's ochtends.. Ik was nog aan het twijfelen of ik eerst zou ontbijten, maar dat heb ik maar niet gedaan.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ecuador, Quito

Vrijwilligerswerk met Activity International

Recente Reisverslagen:

22 Oktober 2010

Banos

07 Oktober 2010

Villa Ticca

07 Oktober 2010

Pinchincha, De sequel

07 Oktober 2010

Een rustige dagje op het project

04 Oktober 2010

Het prachtige Mindo
Davy

Welkom op mijn reisverslag van mijn trip door Ecuador. Komende 9 weken zullen jullie me hier kunnen volgen door Ecuador. Op regelmatige basis zullen jullie een teken van leven van mij opvangen en zien welke gekke avonturen ik nu weer meegemaakt heb.. Véél leesplezier en tot 25 oktober!

Actief sinds 17 Aug. 2010
Verslag gelezen: 210
Totaal aantal bezoekers 12861

Voorgaande reizen:

20 Augustus 2010 - 25 Oktober 2010

Vrijwilligerswerk met Activity International

Landen bezocht: